Thursday 1 December 2011

: Terengganu International Scout Jamboree 2011 :

Assalamuaaliakum ... WaDup !!
Long time no see . Actually aku dh lame x update blog aku nih ,, hohoho berhabok sudah . Mlm ni nak kasi buang la habok2 ni sume .. hehehe
Aku nak update pasal jambori yg berlansong bulan lepas  19/11 - 25/11 **8 hari tuuu . ><


Welcome to Terengganu  :)


Hari 1st alhamdullilah panas . Sume keje berjalan lancar .



Petang tu , aku ngan bff aku , Farhana , Ashbie & Arina keluo pi pantai airport .



Itu Ashbie & Farhana ^^



BFF forever ! LOVE u guys .


Iklan korea kejap ~~ Hahaha bacelah kalo paham .




Time jalan2 kat pantai , jumpe tapak kaki smallfoot Hahaha !



Kad peserta .



Pembukaan . Tuan Yang Dipertua Agung yang rasmi .



Start hari Ahad 20/11 hujan mula turun sampai hari penutup . 



Before and After .



Aktiviti lasak - Abseiling 



Sia2 je beratur panjang . Last2 x dapat maen jugok ! STRESS



Malam kebudayaan .



Meriah . Macam ade kat stadium tgok org maen bola .



Dalam bas . Time ni nk pi TTI utk kembara bandar =)



Haa,, yang tu Indonesian punye scout . Baju diorg warne koko . Laen ngan Malaysia punye .



Penutup . Sume bendera sudah diturunkan . Byebye jumpe 4 tahun lagi !!


This only for tonight . I will update again if there is a new story . Enjoy ! ^^


No comments:

Post a Comment