Saturday 23 May 2015

End of semester 3


Salam. Harini dah hari terakhir study week. Esok dah start exam. Disebabkan aku dah dikuaritin *betul ke eja tu? hahahaha maaf la bodoh bm sikit aku ni heh* dari semua laman social, twitter, instagram, wechat, facebook semua tu jadi tinggal blog je yang aku boleh guna sekarang ni. Jadi aku pun update dekat sini jela. Rasanya ni last post aku kot sebelum habis exam sebab lepas ni busy nak pegi travel. Kan cuti sem. Hahaha. Mungkin kalau mission D berjaya brain wash aku dengan padu aku teruskan macam sekarang lah. Away from media social. Accept for the blog lah. Sekarang dah nak habis semester 3. So thats mean aku ada lagi 3 semester bersamaan 1year to finish my diploma. Rasanya dh tak boleh nak main main sangat. Its more to my future. Dan mak abah dah tua. Takkan tak nak bagi diorang rasa anak bongsu dia ni berjaya kan? Nak la juga bagi diorang merasa first salary aku. So tak guna cakap banyak kalau tak mula dari sekarang. Wishing all the best for my classmate, DIF3. Hoping that we'll can grab that dean list for this sem sesama. Gila tak gempak kalau satu kelas dapat dean list. Lecturer pun menangis aku rasa. Hahaha. For those who read this i would like to seeking forgiveness toward you. Do pray for my final and wish me luck too. Ok thats all for today. Till i update my next post. Assalamualaikum ;)

Love always,
hudxxbdullxh

No comments:

Post a Comment