Tuesday 19 May 2015

Dear diary

Assalamualaikum. Sorry for being hiatus for long time. Hehe. Me so busy with my study so takde masa nak update blog. Plusssssss actually aku lupa aku punya password HAHAHAHAHAHA! Teruk kan? Hmm tapi memang fact lah. Currently at Student Hall, UniSZA sedang study *study lah sangat* LOL. Disebabkan tengah stress sebab kira tak dpat jawapan dan tak dapat digest apa yang soalan ni nak, itulah pasai aku duk membebel dalam ni. Sekarang ni study week so semua pakat duk study hard lah sampaikan dekat SH (short form untuk student hall) ni pukul 1am ramai je lagi student duk bersengkang mata hadap buku. Sebab satu lagi kitorg punya exam sem ni takde gap langsung so tulah semua tak buang masa. Aku je yang buang masa rasanya ni. Hmmm hahaha. Nah la belanja selpiaq sekeping dua.


Hat baju belang tu kaki hacked account orang. Tak senonoh betui pangai. Hahaha






Ok sampai sini saje la laporan aku untuk harini. Nanti bila free aku update lagi noh. Nak sambung study balik. Dah lama rasanya buang masa yang tak pernah nak cukup ni. Sampai ketemu lagi ya! Mornight people xx



Love always xx
hudxxbdullxh

No comments:

Post a Comment