Saturday 4 February 2012

: Memories

Salam . . . Malam ni aku nak cerita pasal apa yang telah berlaku dulu dulu ~~ haha! Recap semula kenangan pahit & manis aku bersama kawan kawan dan family aku . . . Maybe cerita ni tak ikut turutan .. Aku cerita je apa yang terlintas dalam kepala otak aku .. ;)

Cerita terhangat untuk hari ialah .. kucing aku "kembang" bersalin hari ni ^^ Lebih dari 5 kali kot dia beranak .. Tak tahu la aku kerja dia asyik membunting je --'


nama dia KEMBANG . Tengok hidung la .. HAHA



Tu anak dia yang keberapa aku tak ingat .. Tapi semua anak anak dia abah aku kasi kat orang sebab tak sanggup menampung kos hidup ... Dalam setahun maybe 2 or 3 kali kot dia beranak ..


Next ..
Aku dapat lagi sorang anak sedara perempuan.. Jyeahhh!! ;) Nama dia Sofiyyah Bt Taib .. 


Lahir 30 Jan 2012



Lepas ni Iman dah tak boleh nak manja manja la .. hahaha


Tahun ni , aku pindah sekolah baru dan jumpa kawan baru yang tak sama macam kawan aku sebelum ni . Sekian .


saja nak tayang. aku dapat nombor 8 time merentas desa minggu lepas. :p


2011

webcam ngan sis sampai orang azan subuh . Gila ngantuk .. haha


esok pagi kena bebel di mak sebab bangun lambat #PEACE


Terengganu International Scout Jamboree at Telaga Batin . 








Sambut birthday Ashbie & Aien .. Sebelum tu kitorang karaoke sampai serak tekak . HAHA






Kami pergi berlima, tapi 2 orang lagi datang. Thanks dekat wawa sebab belanja kitorg ^^


Kem Elit bagi pelajar tingkatan 3 di Angullia Beach House Resort






This year i will make sure that aku akan pegi kat London , abah dah pernah cakap nak pergi tahun ni .. Janji harus ditunaikan !! HAHA


Baju Oren tu orang Korea .. and aku tersangat la excited bila chatting ngan dia sambil cakap cakap pasal korea~~ nak pi sana =/


My sister


haha! ni baru je tadi sis aku upload .. kat sana baru salji .. thanks sis! *winkwink


Trip to Kenyir ;)



 

jalan kaki ayam.. gila melecur kaki --'


K.E.N.Y.I.R


aku suka pemandangan kat sana.. tenang gila ~

sekian saja buat masa ni. ^^ Have a nice day!!





1 comment: